4/10/2012

Verseny: 1.nap

Ma van hivatalosan is a verseny elso napja :) hurráááá (remélem kozben is ekkora lesz, majd a lelkesedés)


Mozgás:


Délelott ma is voltam spinningen, és kicsit kondiztam is, délután szerencsére jo ido lett igy eltudtunk menni sétálni (4km). Holnap futis nap lesz megint :) Kicsit változtatok, az eddig megszokottakon, majd errol irok bovebben holnap.


Kajcik:

R: joghurt
E: 1 szelet pizza
U: 2 virsli, 1 szelet barna kenyér, mustár
V: 2 puffasztott buza szelet, pulykamell sonka, 2 szelet light sajt, kigyoubi, keksz
V2: joghurt

Ne kovezzetek meg a pizza, nem volt egészen 300 kcal, és az uto vacsival is, csak 1130-nál tartok. Ma nagyon nem akart ez osszejonni, bezzeg ha nem számolja az ember, csak ugy porognek a kcal-k.

Futásrol pár szo..... én sosem gondoltam, hogy ezt fogom mondani, de megkedveltem. A suliban massziv felmentésem volt, mert a bal lábamban baj van a porccal. A pozitiv véleményhez hozzásegitett azért az is, hogy ma reggel a tukorben felfedeztem a popsim kerekedésének tényét ami már igen láthato :D jah és szerencsére nem a csokifagyi eredményezi, szoval pozitiv kerekedésrol van itt most szo :D:D
No nem futottam én sem mindig, 1,5 honapja kezdtem rendszeresen , tehát kb 67-68 kg voltam, nagy sulyfelesleggel nem ajánlott ugye. Azota javult is a teljesitményem, elso korben 5km volt a cél ezt 33 perc alatt teljesitettem, tegnap már sikerult 28 perc alatt. (Az álloképességemen rengeteget javitott a spinning!)

Szoval hajrá lányok, vannak még csodák, mert ha nekem valaki azt mondja 1 éve, hogy onszántambol futni fogok, kinevetem :D

Még valami ami fontos, és muszáj megemlitenem ......
Nem sikerult volna ez az eddigi -18 kg, ha o nem lett volna nekem:) igen a páromrol van szo
Lehet neki nehezebb volt, mint nekem, nagyos stresszelos, nyafizos, hisztérikus banya tudok lenni foleg, ha nem kapok csokit :D De o mindig biztat, dicsér, imád 

Megismerkedésunk után egy eskuvon (megjegyzem én voltam az aki a legkevésbé akarta volna elkapni akkor a csokrot, de az olembe pottyant :D)





2 comments:

  1. Nagyon ügyi voltál eddig is, az a pár kg felesleg hamar le fog most már menni! =) Sok sikert, és így tovább!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hát koszonom a biztatást, legyen igazad :) Majd talán akkor már megmerek kockáztatni egy "elotte" képet is prezentálni, de még mindig rosszul viselem az akkori látványt

      Delete