4/29/2012

Harmadik mérlegelés

A mérlegelés igen joll sikerult a hétre, -0.8 kg mal zártam. Meg is lepodtem, mert nem volt nagy szigor, és kevesebbet is sportoltam. Ugy látszik néha ilyen is kell.


Mozgás:

Tegnap volt séta, ma viszont pihi nap van. Elindultunk ebéd után sétálni, de annyira rossz ido volt, hogy vissza kellett fordulni. Irigykedem az otthoni 30 fokra :) De majd csutortoktol én is élvezem a nyarat :D

Kajcik:

R: bagett, májkrém, paradicsom
T: joghurt(light), keksz
E: husleves, epres suti
U: alma, joghurt
V: melegszendvics

Ma volt kivételesen tizorai is. Kis éhenkorász vagyok, noi napok vannak :( Megprobálkoztam késziteni zabkásat, a recept nagyon tetszett, a végeredmény is guszta volt, de valahogy nekem nem jon be, igy azt otthagytam az elso kanál után. Pedig iszonyat egészséges, de hát ez van. Maradok a protein palacsintánál, abban is van zabpehely és azt nagyon szeretem.

Az Insanityhoz elkezdtem gyakorolni a fekvotámaszokat, na az az én gyenge pontom :D Annyira béna vagyok, de nem adom fel. Párom is segit, o katona suliba járt, ott kellett nekik rendszeresen nyomni, szoval profi :D hozzám képest biztosan..... A fegyenc edzés alapján kezdem, remélem hamarosan rendesen fog menni és akkor belecsapok a lecsoba :)


Update: sikeresen elmentunk sétálni, második nekifutásra osszejott, bár visszafelé elkapott minket az eso 

No comments:

Post a Comment