4/18/2012

Betegség

Sajnos még mindig betegecske vagyok egy kicsit, de már kezdek visszarázodni a napi rutinba és az edzésbe. Valami virust kaphattam el, mert már tobb ismerosunk is mondta, hogy ok is betegek és ugyan azok a tunetek, mint nálam, sot párom munkahelyén is dolnek ki sorra az emberek

Mozgás:

Futottam, eloszor 20 percet HIIT edzés volt, hát még elég gyenge vagyok igy 5 perc 10km/h, 5-5 perc 10 és 12 km/h váltakozva és levezetésnek 5 perc 9km/h. Remélem jovohétre visszanyerem az eromet és tudom rendesen csinálni. A futásra utána ráhuztam még 45 percet :) ennyit még sosem futottam egyhuzamban :D
Lazitásnak nyomtam még 30 perc elipszist.

Volt mit ledolgozni, tegnap hamburgerezni voltunk párommal, utcsooo hamburgerezésunk volt itt, mert lassan ugye indulás van .....

Kajcik:

R: joghurt, narancslé
E: rántott csirkemáj, zoldseges rizs, paradicsom sali
U: 1 alma, 2 keksz      U2: sutike 
V: ugyan az mint az ebéd, de csak pár falatka

Én ebéd utánra már csak két almát terveztem, de párom eroskodott, hogy ha már voltam olyan butus, hogy ennyit edzettem betegen, akkor legalább egyek rendesen, mert osszeakasztjuk a bajszunkat.
Igaza van valamilyen szinten, de le akartam dolgozni a tegnapit :) De valoban nem betegen kéne megváltanom a világot, majd kiderul, hogy mit mutat a mérleg vasárnap. Becsulettel pihentem és fekudtem, ettem, minden gyogyszert beszedtem, de már annyira jol esett a mozgás :D


Itt most nagyon rossz az ido, huvos van, folyton esik, bajban is vagyok, mert Floridába már iszonyat meleg van, szerintem az elso két napban gyogyszerért fogok konyorogni (frontérzékeny vagyok, ilyenkor olyan mintha szét akarna repedni a fejem), félek eléggé meg fog viselni ez a nagy homérséklet változás.

Gondolkodtam mi lesz kint az edzéssel, diétával. A spinning iszonyatosan fog hiányozni, meg a futás is ha ott nem tudok majd, de! Van elipszis, szoval azt rendszeresen használni fogom, plusz tornát tervezek majd. Mivel eddig a sok sport miatt nem kellett annyira figyelnem az evésre most ez változni fog, ha kevesebbet tudok edzeni a munka miatt, akkor valoszinuleg a vacsorámat kiváltom fehérjével, a reggeli marad olyan mint most, az ebéd mindig fott étel lesz, éppen amit fozok.
Szeretném, ha augusztusban amikor a  párom meglát a reptéren azt mondja huuuuuhaaaa :) és 5 ossel  kezdodne a sulyom :D

2 comments:

  1. Egyet értek a barátoddal:
    1. betegen vagy nem edzünk, vagy lazán
    2. ennyi futáshoz enni is kell

    Jobbulást!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Koszonom, már egész jol vagyok:) Az evéssel bajban vagyok, jo lenne valami étrendet beiktatni, majd a jovoben :) Miota van ez a fogyi verseny, és olyanokat olvasok, hogy 700-1000 max 1200 kca-t éppen elérik a lányok, hát szinte buntodatom van, ha eszek :D

      Delete