4/24/2012

Meggyogyultam:)

Jelentem, már teljesen meggyogyultam :) Viszont a napjaim nagyon zsufoltak, a rengeteg papir munka, csomagolás, intézkedés, stb miatt .... hiszen 3-án, azaz jovohéten indulás Floridába :) Párom meg megy haza Magyarországra, neki is transzfert rendelni, csomagolni, otthon idopontokat kérni, és kozben a lakást ossze pakolni, mert augusztusban megyunk haza, innen végleg ...és akkor pihiiiii :D persze csak egy kicsit, de ennyi láblogatás jár. Utána, hogy merre tovább, hát  azt még nem dontottuk el, igazábol Floridán és Dublinon gondolkozunk, hisz mindkét helyen nagyon jo munkánk lenne, és végre én is ujra dolgozhatok.

Edzeni mostmár ugyan ugy járok, mondjuk hétfon nem voltam, mert unnep nap volt. Hiányozni fog nagyon az itteni kis csipet csapat :(  A kajákra figyelek, bár egy kicsit csalodás volt a mérlegelés, csak 20dkg-át sikerult leadni (63.5 kg vagyok), de a héten kemény leszek, mert mondták, hogy kint sokat strandolunk, én meg még mindig nem vagyok megbékélve azzal, hogy bikinit kell huznom  :D


Mozgás:

Délelott szokásos spinning, délután pedig megcsináltam a kondis adagomat utána pedig 25-25 perc futás és elipszis.

Kajcik:

R: 1 joghurt (light)
E: wok (csirkemell, hagyma, cukkini, pritamin paprika, fuszerek, sult tészta)
U: jégkrém
V: 3 pulyka virsli, mustár, 1 szelet barna kenyér


No comments:

Post a Comment