4/09/2012

Kezdodik

Ma elkuldtem az adataimat a Nono féle fogyi versenybe, a verseny holnap indul, remélem pozitiv eredménnyel zárok... na kg-ban persze negativ :)
Eddig nem nagyon tartottam diétát, de mátol igyekszem számolni a kaloriákat, és továbbra is sokat mozogni.
A verseny miatt kicsit izgulok, mert egy honap mulva utazom Floridába, tehát a nagy részét ott kell lenyomnom, és nem tudom mennyire lesz lehetoségem a szokásos spinninghez, de ennek ellenére is megprobálok majd ugyeskedni.
Irni fogom a blogra is, hogy mit eszem, mozgok, stb.

Amit rolam tudni kell :

Kiskoromban nem voltak sulyproblémáim, sot szuleim még orvoshoz is vittek, étvágy novelot is kaptam, nagyon válogatos voltam, de már akkor is édesség fuggo :)
A problémák késobb kezdodtek, egy fogamzásgátlo gyogyszer nagyon felboritott mindent, hirtelen hiztam rengeteget, még korházba is kerultem. Utána voltak probálkozások, le le is ment néha a sulyom, de már nem tudtam a régi lenni.
A nagy áttorés, most jott. Párom után kikoltoztem Spanyolországba. És itt elkezdtek lemenni azok a fránya kilok. 83.330 kg volt a kezdeti sulyom (ezt a számot sosem fogom elfelejteni), visszavettem a nagy zabálásokbol, és elkezdtem spinningre járni heti 4szer. Utána egyre tobbet akartam, imádtam sétálni a párommal, elkezdtem rendszeresen futni, és sulyzos edzéseket végezni. Jelenleg 65 kg vagyok, a célom a verseny alatt az 58 kg lesz. Utána pedig a formásodás.


Ma még jelentkezem a verseny adatokkal, vagyis a fránya centikkel és az étkezésekkel, no meg a mozgás adaggal:)

(A képen én lennék, éppen étterembe indultunk, februárban készult, 68 kg voltam)

No comments:

Post a Comment