4/11/2012

2. nap

Mozgás:

Ma nem volt spinning, de mozgás azért igen :) Megcsináltam a kondi adagomat, utána meg futás és elipszis volt a menu.

Futásnál, ma nem a távon és az idon volt a hangsuly, hanem inkább a tempon. Kiprobáltam a HIIT edzést (Hight Instensity Interval Training), amelynek a lényege a nagy intenzitás és a váltakozo tempo. 20 percet futottam, 4km-t tettem meg ezalatt és 300kcal égettem a kovetkezo képpen:

5 perc bemelegités (10km/h)
5 szett váltott sebesség (tehát 1perc 10km/h, majd 1 perc 14km/h, ezeket váltogatjuk 5 szett erejéig)
5 perc levezetés (9km/h)

Na azért be kell vallanom, hogy probálkoztam a 15km/h val és a 16km/h val is, de hát elsore igy is kikoptem a tudomet. Sot meg kellett állnom, mert a hajgumim is megadta magát, de ez csak pár másodperc volt. Itt még van mit fejlodnom, ezért rendszeressé tesszuk a dolgot, szerdánként ezt a fajta futást fogom csinálni.

Az elipszis ezek után igazi feludulés volt, az idot nem néztem, mert programot állitottam csak, ezzel is 300kcal-tol szabadultam meg :)

Kajcik:

R: joghurt
E: mézes mustáros csirke, rizs
U: 1 db csirkemell tekercs sajttal és sonkával toltve, paradicsom sali
V: 3 db proteines palacsinta, light barack lekvárral (plusz késobb egy mini nyuszika csoki, mert husvétkor semmi ilyesmit nem ettem, nekem kell rendszeresen a csoki :) )

Ma azért igyekeztem tobbet enni a tegnapi után, nehogy takarékra álljak. Nagyon finomakat sikerult, és a limitet sem léptem tul (na azért 1200ben nem vagyok benne, de 1400 alatt maradtam és elégettem tobb, mint 600at). Holnap uzsira is maradt még ugyan az ami ma volt, az egészben nincs 230 kcal :). A proteines palacsinta is mennyei volt, maradt még két adagnyi proteinem és feláldoztam rá, de megérte. Ide már nem rendelek erre a pár hétre uj adagot, majd kint amcsiba veszek valami jot. Most Scitec 100% Whey Protein Professional van itthon, nekem nagyon bejott, eddig bármilyen izben rendeltem nem csalodtam, most éppen kokuszos csokis van....nyami.......

No comments:

Post a Comment