4/15/2012

Elso Mérlegelés

Az elso mérlegeléssel nagyon elégedett vagyok, nem gondoltam volna, hogy ennyi lemegy, hiszen be be csuszott néha egy kis fini hami, nasi :) 63.7 kg vagyok, már nincs is olyan sok vissza ....hurrá
A blogbejegyzésekkel kicsit el vagyok csuszva, ne haragudjatok, beteg lettem, éjjel is lázas voltam, pedig ez rám nagyon nem jellemzo.

Most megprobálok sokat pihenni, hogy jovohéten legalább spinningre tudjak menni, a futás igy lehet, hogy kimarad, futni már pénteken sem voltam, mert spinningen is olyan kis erotlennek éreztem magam, hazaértem, lepihentem és tegnap már jott a láz meg az izomfájdalom :(

Képzeljétek a reggel arra ébredtem, hogy hatalmas pelyhekben szakad a ho.... na ennyit a napfényes Spanyolországrol!

Szép hétvégét mindenkinek, legyetek nagyon buszkék a mai eredményekre, mert megy a dolog, ugyik vagyunk :)


2 comments:

  1. Jobbulást Neked!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Koszonom szépen, a párom pihenore fogott, ugyhogy nem lesz itt gond :)

      Delete