4/26/2012

Insanity

Még mindig nagyon rossz ido van, sajnos az idojárás jelentés szerint csak jovohét péntekre várhato javulás, akkor pedig már nem is leszek itt :( Ma kihasználtam igy az alkalmat és takaritottam, csillog villog a lakás:)

A csoportban téma volt az Insanity edzés, kiváncsiságbol letoltottem. A P90X már megvolt nekem, de ahhoz kellett volna huzodzkodo, és az nincs sajnos. Belenéztem az edzésbe, nagyon brutál .........kulon tetszik, hogy a videon látszik, hogy mindenki "szenved" :D 
Arra gondoltam, hogy mostmár nem vágok bele, de ha kint megvettem a fehérjét neki látok, meglátjuk mennyire birom, de hát tudjuk, hogy minden kezdet nehéz. 83 kg-an esélytelen lett volna, és szerintem a lábamnak sem tett volna jot (a bal térdemben nem tokéletes a porc), de mivel futásnál sem fáj semmim, és azota rengeteget erosodtem, és nem cipelek már +20 kg-ot sem, ezért egy probát megér




Mozgás:
Délelott spinning és kondis adag

Kajcik:

R: joghurt(light), 5db keksz
E: sutoben sult rántott pulykamell, rántott gomba, 1 kanál brokkolis rizs, kevés petrezselymes krumpli, savanyu káposzta
U: csoki, 1 narancs
V: 2 sonkás melegszendvics, fél pulykamell

No comments:

Post a Comment