4/25/2012

Rossz ido :(

Itt ma rossz ido van sajnos :( Reggel amikor felkeltem és kinéztem az ablakon, szinte elment az egész életkedvem. Párom csak késo este ér majd haza, ez a legrosszabb. Ilyen idoben nincs kedvem semmihez, vagyis ez nem igaz... ez a tipikus "ehetnékem van" ido :D Egy napot át tudnék csak  nasizni :) (foleg, hogy lassan bekoszontenek a nocis napok) Magamhoz képest ilyenkor rengeteget eszem, de szerencsére nem tudom miért nem hizok, szoval ezek a legális toltonapjaim :D

Mozgás:
Ma tornáztam, hozzá kell szoktatnom magam, mert kint szerintem kezdetben biztos, hogy otthoni mozgásformát fogok választani. Péntek Eniko tornái kozul válogattam :

  • "Uszogumi nélkul"    
  •  Gyakorlatok felsotestre
Szerettem volna még combot is csak hivtak telefonon és mennem kellett még intézkedni :( De holnap nyomok kondit meg spinninget is :)

Kajcik:

R: 2db szilva, 4 db keksz
E: fasirt, rántott gomba, brokkolis rizs, savanyu ubi
U: 1db bonbon, 1 joghurt(light)
V: barna kenyér, sonka, sajt, paprika, paradicsom
(késobb még ettem kekszet :( )


No comments:

Post a Comment