4/09/2012

Mozgás és kajcik

Mozgás:

Délelott a szokásos spinningen voltam, elotte megcsináltam a mai edzést amit az edzo eloirt, de ez nem volt olyan vészes.
Délután futottam, az 5 km meg volt 28 perc alatt:) éljen éljen :D . Utána még futottam emelkedon, stb, szoval ráhuztam még 2.3 km-t. Osszesen 550 kcal-t égettem el.

Kajcik:

R: sok sok eper és egy kiwi
E: fehérboros csirkecomb hagymaágyon (hmmm isteni, még a husvéti menubol maradt), hozzá pici rizs
U: turokrém hazilag (turo, vaniliarud belseje, reszelt citromhéj, édesitoszer, egy kanál natur joghurt)
V: 2 puffasztott buza szelet, pulykamell sonka, 1szelet light sajt, kigyoubi

Szerintem egész jol ettem a mozgáshoz képest, sokszor estem anno abba a hibába, hogy nagyon keveset ettem az edzéshez viszonyitva.

A holnapi terv délelott spinning, délután pedig párom idoben hazaér és ha ilyen jo ido lesz, mint ma akkor sétálunk. A szokásos utvonalunk kb 4 km, folyopart mellett, szeretem :)

Szép estét mindenkinek !

2 comments:

  1. Ez tényleg elég jól néz ki. Ritka az, hogy valaki magától rájön, hogy mozognia kell és nem koplalnia, én is ezt hirdetem a blogomban :) Örülök, mert jól csinálod. Biztos lemegy az a pár kiló:)

    ReplyDelete
  2. Igen olvastalak én is, nagyon jo látni, hogy a lányokat is segiteni tudtad és miket értek el :)

    ReplyDelete